The Bootleg Doors

Cultuurhuis Heerlen
Vrijdag 17 mei 2019 – 20.30 uur

Ap Art Events presenteert “The Bootleg Doors”, een tribute to de legendarisch band “The Doors”. De band is opgericht in 1996 in Amsterdam. Ze stonden in theaters, clubs en op festivals wereldwijd. De band kent maar één doel: zo veel mogelijk mensen de prachtige, hypnotiserende en fascinerende muziek van The Doors laten beleven/herbeleven. Alle grote hits komen voorbij bij deze door de wol geverfde rasmuzikanten. Gilles Yepremian, een oude vriend van Jim Morisson tijdens zijn tijd in Parijs, nodigde de Bootleg Doors uit voor een optreden tijdens “The Doors Memorial Concert’ op Elyssee Montmartre in Parijs. Kom en overtuig je zelf en ‘let it roll baby roll… let it rooooooool… all night long’!

FSI stelt 100 gratis tickets ter beschikking!

Na de bestelprocedure wordt er een bevestiging in uw besteloverzicht geplaatst met de boodschap dat tickets zo spoedig mogelijk naar het opgegeven postadres worden gestuurd.