Discovery Museum. Voor nieuwsgierige mensen van alle leeftijden.

Discovery Museum is het grootste museum voor wetenschap en technologie in Zuid-Nederland. Een ideaal dagje uit voor iedereen die nieuwsgierig is! In dit museum staat alles in het teken van de thema’s aarde, wetenschap, techniek en design. Reizend door verleden, heden en toekomst leer je over de vraagstukken van deze tijd, ga je verbanden zien, word je verrast en zul je met meer kennis en vol inspiratie het museum weer verlaten.

Discovery Museum herbergt een grote diversiteit aan activiteiten: naast interactieve wetenschapsexposities, adembenemende en unieke films (bijvoorbeeld met een bijzondere blik op onze aarde), tentoonstellingen over innovatieve producten en design en inspirerende workshops bieden we ook creatieve labruimtes waar je zelf – of met begeleiding – aan de slag kunt gaan.

De plek bij uitstek om in het verleden te duiken, het nu te ervaren en te leren hoe de toekomst eruit kan zien. Hier heb je niet alleen een dag plezier maar word je ook een ervaring rijker over hoe we samen onze wereld mooier kunnen maken. We zien je graag zodra het weer veilig kan én mag!

Discovery Museum. Een wereld te ontdekken!

50% Ticketkorting!
De korting geldt voor maximaal 5 tickets voor gezinnen en maximaal 2 tickets voor gepensioneerden.
De actie geldt niet in combinatie met andere acties.

Bezoekersinformatie:

Discovery Museum