Openluchttheater Valkenburg

Focus in Concert – Zondag 1 augustus 2021 – 16.00 uur

Zondag 1 augustus zal Nederlands trots FOCUS een exclusief concert geven in het Openluchttheater Valkenburg in het kader van hun 50 jarig jubileum. FOCUS kennen we natuurlijk allemaal van grote hits als HOCUS POCUS, Sylvia of Hous of The King. Wat velen echter niet weten is dat de band in de huidige bezetting onder leiding van vanger/componist/toetsenist/fluitist Thijs van Leer nog steeds wereldwijd tourt en platen opneemt in diezelfde huidige bezetting.

FSI heeft 100 gratis tickets ter beschikking!

Gratis tickets! Op=Op

Houders van de FSI pas en leden van de doelgroep van de Stichting FSI kunnen via onderstaande link tickets bestellen.

Zodra de bestelling is voltooid, dus nadat u heeft afgerekend (het bedrag is 0), staat in Mijn FSI, bij bestellingen het resultaat.

De tickets worden zo spoedig mogelijk naar het door u opgegeven adres verzonden.

LET OP: dit is een voorstelling met CoronaCheck dus denk aan uw:
– Vaccinatiebewijs of
– Herstelbewijs of
– Digitaal Corona Certificaat

Je wilt erop uit maar bent nog niet getest! Maak en afspraak via www.testenvoortoegang.org