Openluchttheater Brunssum

Basily Gipsy Band | Zondag 8 augustus 2021 – 16.00 uur

De gipsy-jazz formatie Basily laat de tijden van Django Reinhardt en Stephane Grapelli herleven. Oorspronkelijk is Basily begonnen als pure vertolker van de hot club de France traditie. Heden ten dage heeft Basily een geheel eigen identiteit met traditionele en Spaanse zigeunerinvloeden ontwikkeld. Door de ontwapenende podiumpresence en de gedreven uitstraling weten de muzikanten hun publiek keer op keer in vervoering te brengen.

Met de originele Hot Club de France bezetting wordt The Basily Gipsy Band gezien als een van de beste en origineelste gipsy formaties van deze tijd.

FSI heeft 100 gratis tickets ter beschikking! OP = OP

Houders van de FSI pas en leden van de doelgroep van de Stichting FSI kunnen via onderstaande link tickets bestellen.

Zodra de bestelling is voltooid, dus nadat u heeft afgerekend (het bedrag is 0), staat in Mijn FSI, bij bestellingen het resultaat.

De tickets worden zo spoedig mogelijk naar het door u opgegeven adres verzonden