MuSeuM NaCHT MaaSTRiCHT

Museumnacht Maastricht – Dream The Night Away

Vrijdag 8 april 2022 is het eindelijk zover: Museumnacht Maastricht! Maar liefst 16 art venues verrassen jong en oud met een once-in-a-night-time programma om bij weg te dromen. Geniet met één ticket van spraakmakende exposities, adembenemende performances, indrukwekkende installaties, video-art, workshops, tours, live-music en meer. Zo. Veel. Meer. Het is inmiddels een kunst op zich om alles te ervaren. Gelukkig openen de deuren om 19:00u!

Jonger dan 16 jaar?
Kinderen t/m 15 jaar hebben dit jaar gratis toegang (m.u.v. de afterparty)! Echter, vergeet niet om vooraf het speciale e-ticket (kosteloos) online  te registreren.

Wil je erbij zijn? FSI trakteert op tickets!
In samenwerking met Museumacht Maastricht stelt Stichting FSI in totaal 50*2 reguliere tickets beschikbaar voor FSI leden. Indien je graag op vrijdag 8 april 2022 de Museumnacht Maastricht samen wilt ontdekken, dien je een mail te sturen naar janne@museumnachtmaastricht.nl o.v.v. Stichting FSI met daarin:

De eerste 50 worden vervolgens getrakteerd op twee tickets voor deze uitzonderlijke Art Night Out in Maastricht! Je krijgt dan binnen een week twee e-ticket(s) per mail toegestuurd. Op de avond zelf ontvang je op vertoon van je ticket (uitgeprint of op je smartphone) bij de door jou gekozen startlocatie een polsbandje, waarmee je tot 01:00 toegang krijgt tot ALLE deelnemende venues en de hop-on hop-off bussen!

Let op: Wie het eerst komt, die het eerst maalt, dus wees er snel bij. Is het helaas niet gelukt? Dan heb je al een ticket voor € 17,50 (€ 12,50/student), die ook nog voor plezier zorgt na de nacht! Maar wees ook hier snel, voordat het uitverkocht is!

Lees hier: alles wat je moet weten over Museumnacht Maastricht!

Op de hoogte blijven van ons nieuws?

Meld u hier aan op onze nieuwsbrief