Musea

Bekijk hieronder de musea en overige voorstellingen, waar FSI reductie op geeft.
Neem contact op voor meer informatie over de specifieke kortingen.

Museum Land van Valkenburg
Dit museum presenteert kunst en geschiedenis van Valkenburg en de regio op een eigen unieke wijze. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website.

Fotomuseum aan het Vrijthof
Fotomuseum aan het Vrijthof is een particulier fotografiemuseum gelegen in het centrum van Maastricht. We ontvangen geen structurele financiering van de gemeente Maastricht, Provincie Limburg of de landelijke overheid. We zijn volledig zelfvoorzienend dankzij de giften van bedrijven, particulieren, fondsen, de verhuur van het museum en betalende bezoekers.

Discovery Museum
Een dag vol spannende ontdekkingen! Kom naar Discovery Museum. Hier draait alles om aarde, wetenschap, techniek en ontwerp.
Een wereld te ontdekken….

Streekmuseum Stevensweert / Ohé en Laak
Ontdek de geschiedenis van Stevensweert en Ohé en Laak, gelegen op een eiland in de Maas.
• GRATIS toegankelijk voor houders van de FSI pas en leden van de doelgroep van de Stichting FSI.

Blegny-Mine
Gelegen tussen Luik en Maastricht, Blegny-Mijn is één van de vier authentieke koolmijnen van Europa waar de ondergrondse galerijen nog toegankelijk zijn voor de bezoekers.
• Houders van de FSI pas en leden van de doelgroep van de Stichting FSI ontvangen 40% korting op de reguliere toegangsprijs.

Nederlands Mijnmuseum
Een lieflijk landschap kleurde in een rap tempo zwart: het ontstaan van de Mijnstreek. Hier draaide alles en iedereen om steenkool, het zwarte goud.

In het nieuwe Nederlands Mijnmuseum in Heerlen ontdek je alle facetten van het kleurrijke mijnverleden.

Limburgs Museum
Verrassen én verfrissend. Eigenzinnig én prikkelend.
Het Limburgs Museum heeft schwung!

Het Nieuwe Domein
Museum voor hedendaagse kunst en erfgoed!