De Limburger Vastelaovendconcerten

Met Toneelgroep Maastricht
Zaterdag 3 feb – 20.11 uur – Parkstad Limburg Theaters, Heerlen
Zaterdag 10 feb – 20.11 uur – Schouwburg De Domijnen, Sittard

Ooit in het leven geroepen door André Rieu Senior zijn de De Limburger Vastelaovendconcerten uitgegroeid tot Dé Vastelaovendsklassieker. Dirigent Raymond Spons en zanger/presentator Sef Thissen pakken uch bie dun erm naar het carnaval met een ‘latin-tintje’. Het orkest reist deze 5×11+10e editie mee via Rio de Janeiro naar Spanje en van Eijsden tot de Mookerhei.

Maak e denske op het ritme van de Braziliaanse samba, lach om heerlijke flauweköl en zing op volle petaj mee met de Tuna en de Vastelaovendmedley. De regie is opnieuw in handen van Servé Hermans van Toneelgroep Maastricht dat volgens De Theaterkrant ‘de sensatie van carnaval vooral laat spreken uit de muziek’. Kortom ‘een sprankelend aperitief voor de vastelaovend’.

Alle tickets zijn inmiddels uitverkocht!