Lang Geleden

Lang geleden…

2e Paasdag, maandag 2 april – Munttheater Weert – 15.00 uur
Een muzikale tijdreis naar het populaire geschiedenisboek voor kinderen van Arend van Dam en Alex de Wolf.

‘Lang geleden…’ is een muzikale tijdreis voor jong én oud waarin je oog in oog komt te staan met prins Willem van Oranje, Hugo de Groot die in een boekenkist uit Slot Loevestein ontsnapte, en met Jacoba van Beieren, die op haar vijfde uitgehuwelijkt werd aan een Franse prins. Voorzien van kleurrijke decors en kostuums, swingende muziek en vooral veel humor, komen de meest spraakmakende verhalen uit de vaderlandse geschiedenis tot leven.

Geschiedenis Experience: De kinderen kunnen voorafgaand aan de voorstelling in de foyer deelnemen aan een Geschiedenis Experience die bestaat uit diverse activiteiten die te maken hebben met de Nederlandse geschiedenis.
Na afloop komen de acteurs naar de foyer voor een Meet & Greet.

50% korting op de reguliere prijs!
Tickets kunnen middels kortingscode zowel telefonisch als digitaal worden besteld!

Munttheater Weert
Collegeplein 3