Kunstdagen Wittem 2023

Kunstdagen Wittem 2024
Afscheidsjaar

2024 wordt de laatste editie en dus het afscheidsjaar voor de Kunstdagen Wittem. De laatste kans om te genieten van een speciaal samengesteld  en spectaculair concertprogramma en tevens om na 37 jaar afscheid te nemen van een gerenommeerd festival in het Heuvelland.

Alle concertprogramma’s zijn speciaal voor deze laatste editie samengesteld voor de Kunstdagen en worden allemaal in grote bezettingen uitgevoerd (7-14 musici per concert). Hieronder alvast een inkijk wat u kunt verwachten. Aarzel niet op tijd te reserveren. Dit is uw laatste kans.

Koningsconcert
Zaterdag 27 april, 20.15 uur

Lei Wang and Friends
Zaterdag 11 mei, 20.15 uur

Tuinconcert Cantarella
Zondag 9 juni, 14.30 uur

Cultuurhistorische wandeling
juni/juli

Culinair concert

Slotconcert
Zaterdag 23 november, 19.30 uur

De concerten vinden plaats in de monumentale kloosterbibliotheek in Wittem. De goede akoestiek wordt door veel musici geroemd.

Houders van een FSI-pas en leden van de doelgroep FSI ontvangen € 5,– korting op de tickets!

Reserveren:
• U kunt reserveren via info@kunstdagenwittem.nl kortingscode Wittem34FSI
• U geeft op met hoeveel personen u het concert wilt bezoeken (max. 2).
• U ontvangt een bevestiging per mail met een betaalverzoek.

Meer informatie vindt u op www.kunstdagenwittem.nl.